Dagsarkiv: 18 mars, 2011

Jenny 75+

Fredagsmys/fredagsfest och allt den här kvällen kunde ha varit blev till soffkväll med pensionärsvarning. Haltade iväg till kioskpiraten o köpte kalorier för 54 spänn som jag stadigt jobbar i mig framför tv, bloggar o korsord. Kanske skulle ta o hyra en rulle på nätet?

JAG VILL INTE HA ONT LÄNGRE!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat

Pain without gain

Vaknade upp med nackspärr imorse. Toppen.

Kravlade mig ur sängen och tänkte att de skulle gå över men självklart gjorde det inte det. Efter samtal med både mamma, vårdcentral och google har jag blivit ordinerad 2 vanliga smärtstillande 6 tabletter/dag som tydligen i kombination ska hjälpa (jag är skeptisk), värmande vetekudde på området, varma duschar och ”stillasittande” upp till en vecka. Tog rådet också att boka en tid hos naprapaten nästa vecka för att gå till botten med det hela.

Sötaste farmor kom hit med både tabletter, vetekudde och även en mango som tröst! Tur det eftersom jag knappast lär ta mig utanför dörrn idag… Så idag blev det inget jobb heller tyvärr så istället försöker jag få lite plugg gjort när jag ändå är hemma o lider. Slutprov i Redovisning & Beskattning är vad jag ska göra i helgen. Livet leker just nu..

Men snart kommer värmen, solen, ledigheten och det roliga! SE LJUSET I TUNNELN!

Lämna en kommentar

Under Vardag