Dagsarkiv: 16 mars, 2011

Världen är liten

Googlar på en anatomi-bild av skulderbladen i ett försök att självdiagnostiserna mig, klickar upp en skapligt bra bild och hamnar i en blogg. Scrollar ner lite, tänker ”varför läser jag ens den här random bloggen, det är ju inte ens några bilder”. Så dyker de upp ett par bilder och jag tänker igen ”varför kollar jag ens på dom här bilderna, vems blogg är de ens?, tänk alla okända läsare som man inte vet vilka det är just nu är jag en sån”. Då inser jag ju att tjejen på bilden ser jävligt bekant ut. Vafan! Jag känner ju henne! Så var det bekräftat att världen är liten. Eller att oddsen för sådana händelser förändrades avsevärt.

Eftersom världen nu är så liten kanske jag har någon läkare/naprapat/kiropraktor i min läsarkrets som har nåt smart tips? Jag har alltså jävligt ont i min högra skuldra, när jag sitter o pluggar (delvis sitter ned och skriver med höger hand..) blir det sjukt mycket värre. Det gör ont men samtidigt tappar jag känseln runt området så jag kan utan problem köra in en nagel utan att känna något alls. Jag tränar speciellt musklerna i området för att jag tänker att det ska bli bättre, men bara med lätt vikt och många reps men det verkar inte bli bättre. What to do? Det känns lite fjolligt att gå till läkaren p.g.a. det men man kanske måste..?

Gör ont typ där de tre musklerna möts i en spets vid det vita ”spännet”.

Lämna en kommentar

Under Övrigt, Vardag

Ladda batterierna

Unnade mig sovmorgon idag utan väckarklocka, pustar ut, äter en sen ordentlig frukost, läser PT o ser senaste avsnittet av Californication innan nästa pluggmaraton inleds. Sweet morning!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat