Dagsarkiv: 14 juli, 2011

JAG KOM IN!

Det finns inte ord för hur glad jag är. Frustrationen som fanns imorse är som bortblåst och det känns som en sten har lyfts från mina axlar. Jag ringde förtvivlat flera gånger till studera.nu men blev ständigt bortkopplad eftersom det var så många som ringde. Men till slut kom jag fram och rabblade på om problemet jag hade med pin-koden och hur sjukt gärna jag ville ha en ny på momangen så jag skulle få veta om jag kom in eller ej. Då kläcker den ljuvliga rösten ur sig ”men det kan jag tala om för dig nu, vill du veta?”. Eh, JA. ”Du är antagen”. Då brast det, jag grät och kunde inte få ur ett ord. Klämde ut ett par ”Tack!” och la på innan jag fortsatta glädegråten, hyperkramade Anders och ringde mina föräldrar!

Det är inte värsta grejen egentligen men det har blivit en stor grej för mig. Det känns som ett så stort steg att börja plugga på riktigt och efter en kämpig vår kunna säga att det var värt det. Det kommer bli så kul! Och jag vet redan att jag kommer ha minst en grym klasskompis!

Fastighetsmäklare, Luleå, 2 år, start hösten 2011. Yes!

2 kommentarer

Under Vardag

?!=)€((#€”&)/”=#€#&%/#€%##”€%/(

Det är inte sant! Jag saknar Pin-kod för att logga in på studera.nu och se mitt intagningsbesked!!! Man ska inte behöva en Pin-kod mer än en gång och jag har redan loggat in med den en gång! SÅ NU MÅSTE JAG VÄNTA PÅ POSTEN (!!!!!!!!) FÖR ATT VETA OM JAG TAGIT MIG IN. DET ÄR INTE SAAAAAANT! Jag vet allvarligt inte vad jag ska ta mig till. Om jag ska hållas på streckbänken tills på måndag kommer det inte ens finnas kvar en smula av mitt tålamod!

AAAAAAAAH!!!!!!!!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat