Dagsarkiv: 12 maj, 2011

Världens finaste farmor <3

20110512-205649.jpg

Lämna en kommentar

Under Vardag

Katshing

Dagens shopping; partytoppar, stallhoodie, bikini, örhängen, GOLFSET & CYKEL. Nöjd tjej!

20110512-205357.jpg

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat

”When I was a young boy, at the age of 5. My mama said I was gonna be the greatest man alive”

Aaah.. har två prov imorgon vilket borde innebära den täppta näsan klistrad i böckerna MEEEN det är så mycket roligare att titta på skräpig dag-tv, nynna reklamsnuttar för mig själv, vika tvätt, äta polly, lösa korsordet i PT, fluffa upp soffkuddarna, surfa in på meningslösa bloggar (min inräknad), smsa och skriva inköpslistor. Allt bidrar självklart till ökad ångest och jag kan garantera kraftig frustration runt kl 7.00 imorgon bitti när jag inser mitt misstag, alternativt under nattens småtimmar. Så, den som stal min koncentration – GIVE IT BACK!

Bild från sjukt begåvad tjej.

Lämna en kommentar

Under Vardag