Det blir inte alltid som man tänkt sig

Hela den här dagen kan sammanfattas som ”ändrade planer”… Såg i PT imorse att Blondinbella skulle hålla föredrag på Nolia och tänkte att de kunde ju vara en kul grej, så jag och Bea åkte dit och lyssnade på hennes 40 minuter. Jag måste ändå ge det till henne att hon är verkligen duktig och jag kan beundra henne på många sätt. Att vara 20 år med 4 aktiebolag, snart 2 böcker, x-antal miljoner svenska pengar och mycket annat i ryggsäcken är fantastiskt och det går inte att säga mycket annat om det. Det var ett rätt underhållande föredrag och jag måste erkänna att jag känner mig ganska inspirerad av vad hon hade att säga.

Hur som helst gick min tilltänkta pluggdag till pyttelite plugg, ärenden på stan, besök på nolia, ett grymt gympass och middag hos hjärtats mamma. Nya tag imorgon, jobba igen ångesten för dagens (och alla tidigare jobbdagars) uteblivande plugg!

Lämna en kommentar

Under Vardag

Kommentera här!