Dagsarkiv: 30 januari, 2011

Cookies & Cream

Jahapp, då var även den helgen förbi! Det blev kanske inte exakt den renlevnadshelg jag hade tänkt mig även om den var nykter. Efter lite jobb lagade jag lasagne åt mig, hjärtat o vårt kärleksbarn (Jocke), skjutsade iväg dom på fest och joinade Bea, min partner in crime på vit-fronten. For sen o spelade lite moonlight bowling där vi båda blev spöade ganska rejält av både Anna o Jens. Av brist på annat o göra samt sällskap anslöt vi oss till förfesten (var de inte jag som inte skulle gå på fest även om jag så fick betalt?), hängde där ett tag innan taxiverksamheten kom igång som sedan avslutades med ett antal nog så flottiga, men ack så välförtjänade, lökringar på Big Boy.
Slutsats: Vill man inte festa när alla andra ska det finns det 3 saker att göra: Se film/Bio, leka taxi och/eller äta flott/sött.

Idag däremot kändes det sjukt skönt att vakna utvilad o pigg, åka o träna ordentligt, hämta ut lite Herbalifeprodukter och mysa hemma. Söndagens höjdpunkt är dock fortfarande yet to come – Solsidan 20.00 i Tv4.

Ang. Herbalife, de kan vara de bästa viktminsknings-/näringstillskottsprodukterna. Sist jag använde dem gick jag hälsosamt ned 6kg o nu när jag blivit träningspeppad o hört att några vänner dragit igång med det blev jag också sugen på en omgång till!

Lämna en kommentar

Under Övrigt