Dagsarkiv: 9 januari, 2011

Blocket

Jag säljer ett komplett MC-ställ i damstorlek M. Jacka, byxor, skor, ryggskydd och handskar. Använt 5 ggr, sjukt fräscht och till vrakpris! SKYNDA FYNDA!
Nypris: 6.077:- NU: 3.500:-

SE HELA ANNONSEN HÄR: Komplett A-PRO MC-ställ

Lämna en kommentar

Under Övrigt

Härdsmälta

Nåt säger mig att mina 3 en gång så fina blockljus nu brinner på sista versen. Och så även jag. Tyckte det var lite konstigt att jag efter 10 minuters långsam promenad började svettas, musklerna värkte och att borsta fram bilen ur snön var ett mödosamt projekt, så jag langade fram termometern. Min kroppstemperatur går vanligtvis sällan över 36,3-5 och jag klättrar nu stadigt över 37 med frossa och enorm huvudvärk. Great. Precis vad jag behövde. NOT. Bums i säng för imorn startar mitt ‘studentliv’, jag jobbar och ska träffa gorgeous Joss. Inte okej att bli mer sjuk!!!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat