Dagsarkiv: 5 januari, 2011

Ut med barren

Alltså vad hände.. igår däckade jag i vad jag trodde var en mild liten förkylning. Men när jag vaknade imorse insåg jag ju att den är allt annat än mild! Fyyy! Det blir verkligen ingen fest ikväll för min del, en rulle snytpapper och en rulle med snygga skådisar är nog vad jag pallar. Har ändå lyckats skaffa oss en ny sjukt fräsch spis idag, rensat köksavlopp (grymma fördelar med att bo i hyreslägenhet men att det tog 3,5 h att bränna in en ny ugn är nåt nytt för mig..), tvättat Mount Everest och stökat undan de få julprylarna vi haft framme och bytt ut mot lite annat. Hämtade ut paketet med Kosta Boda-fatet igår och det låg helt allvarligt i en kartong size JÄTTESTOR. Perfekt jullåda och den är nu pyntad, märkt och smockad med julpynt!

Lämna en kommentar

Under Vardag