Dagsarkiv: 4 januari, 2011

Join the movement

Jaha! Då var det kanske dags att blogga igen, eller vad säger ni? Nämen allvarligt så har småresor, julstress, telefonkrångel och annat krimskrams satt käpparna i blogghjulet men nu när jag nysandes sitter i soffan och tycker synd om mig tänkte jag att det är dags att börja blogga igen! Join the movement, så att säga..!

Här är iaf lite bilder på när jag och hjärtat har iaf kört nästan 200 mil i den värsta snöstormen någonsin ned till Mamma och Lars (o djuren) på sjötorp i Sunne:

Lars o hjärtat gick ut på älgjakt!

Medan jag och mamma gick på spa ;)

Mysig bild från gården..

Jag och mamma på skogspromenad!

Jag och Strix (samt granletande Lars)!

Jag, hjärtat och vovven!

Lars och traktorn!

Plogar lite väg..

Hämtar lite gran (”Före-bild”)..

”Efter-bild” plus världens sötaste Bella!

Tillbaka i Pite, med kyla och tripmätare på nästan 200 mil!
Tåls att tillägga att det tog över 16 timmar att köra hem och drygt 14 h dit.
Vi hade en underbar helg men jag kan enkelt säga att vi lär aldrig göra om
samma bilresa i snöstorm… Men sommarväder, absolut!

Lämna en kommentar

Under Bilder, Vardag