Dagsarkiv: 21 oktober, 2010

Snel hest

Fullt ös på jobbet idag med världsbra kollegor (hade så pass mkt kvar att göra att jag helst skulle stannat kvar typ 3 timmar till..), grym kväll i stallet med sjukt fin häst, typ 1 liter värmande te i mina nya underbara überstora muggar o mys med hjärtat när jag kom hem o imorn ser jag fram emot roliga saker att göra på min efterlängtade lediga dag = Life is life!

Hungrig häst..

Lämna en kommentar

Under Vardag

Gamla alster

Fick världens skapande-inspiration häromdagen! Målarfärgerna ligger nära till hands nu inför nästa ryck! Det finns ju inget värre inspirationsdödande än att börja leta efter färg, penslar alt. pennor och papper just i den stunden man känner sig sugen. Jag har ett par målningar i kö som jag lovat bort sedan länge.. Borde. Ta. Tag. I. Dem.

En häst med ytterst korta framben.

Tropiska blommor.

Tomtegubbar. (Hänger vanligtvis i farmors kök runt juletid.)

 

1 kommentar

Under Kreativt, Vardag