Dagsarkiv: 17 maj, 2010

Motivator?

Denna bild pryder insidan av min o Joannas kylskåpsdörr. Jag tänkte att den skulle vara nån sorts motivator till att lägga i en högre växel med kroppsformen, sommarn är ju fan här! Men den får mig typ att vilja tröstäta.. Hehe.. Jag hann inte alltså inte till beachen i år heller.. Toppen!

Bort med tassarna!

Lämna en kommentar

Under Mobilinlägg

All work work

Taggad till tusen! Ny jobbvecka! Ge mig min röst tillbaka så är jag på topp!

Lämna en kommentar

Under Vardag

Den som spar..

Fick en sjukt mysig spargris av mormor & morfar i en tidig födelsedagspresent igår. Till den fick jag en bunt klister-remsor med diverse grejer man kan tänkas vilja spara ihop till. Drömmar kändes bäst just nu! Men den lär bli smockad med fler, tex. resor, skor, äta ute, presenter, visioner..

Lämna en kommentar

Under Mobilinlägg