Dagsarkiv: 13 maj, 2010

Flyt!

Flyget gick lite före utsatt avgångstid, jag hann powernapa i 30 min, klev av o köpte expressbiljetten medan väskbandet rullade igång, fick min väska först av alla och tåget gick på 2 min! Sånt jävla flyt! Piteå – Sthlm c på 1,5 h. Helt ok jobbat. Nu sitter jag o faschineras av hur snabbt tåget går.. Det gäller att glädjas över de små sakerna!

Läskigt lite folk ute nu förresten..

Lämna en kommentar

Under Mobilinlägg

Star alliance

Sitter nu på planet tillbaka till Stockholm och verkligheten. Jag har haft sjukt fina dagar i norr men ser nu fram emot nästa veckas äventyr! Dock är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Fick mig en fönsterplats så nu kan jag iaf sova ostört och framför allt skamfritt hela resan, yes!

Lämna en kommentar

Under Mobilinlägg