Dagsarkiv: 23 mars, 2010

Dagens eskapader

Imorse var jag förbi kistamässan i värsta ösregnet, kom in lagom genomsur och inser att jag var den enda (och yngsta på hela stället??) utan kostym. Kostym! Vem kom på den dresscoden!? På mässa?? Aja, efter det körde jag hårdaste styrkepasset jag någonsin gjort och skakade så mycket efteråt att folk lär ha trott att jag hade nån sorts epelepsianfall.. På sjukt darriga ben skulle jag sen på statoilmacken byta positionsljus bak. Och det var fan ingen lek! Fick gå in o fråga personalen både en och 2 gånger (fick några sköna ”du är ju alldeles för blond för körkort-blickar”…) innan vare sig jag eller Statoil-killen fick igång lampjäveln. Men nu vet jag hur man gör och och kan numer titulera mig som Jenny-Bildoktorn!

 

Lämna en kommentar

Under Vardag