Dagsarkiv: 10 mars, 2010

Turn the page

Det är mycket som händer nu! Och bloggen blir lidande, men när det kommer nåt värt att publicera så gör jag det (så alla slipper läsa om stressande radiopratare medan allt som finns att vila ögonen på är en fisk från Kina som dinglar i min backspegel.. ).

Idag har varit en väldigt utvecklande dag med start på något stort och nytt. Lite sorg fanns ändå i luften så det var min sista dag tillsammans med underbara Ida, som jag jobbat sida vid sida med i ett halvårs tid. Gud vad roligt vi haft!  Imorgon är min första officiella dag som Butikschef och jag inleder den med ett möte följt av en lång arbetsdag tillsammans med min näste vapendragare och närmsta kollega – fantastiska Wasa! Vilka under vi ska skapa du och jag! Alla vi tjejer ska bli ett så starkt team med grym energi, vilja och åstadkomma enorma prestationer!

Glädje!

1 kommentar

Under Vardag