Dagsarkiv: 15 februari, 2010

Pärlan vs SL

Frågan är ju vad jag ska ta mig till med min bil. SL känns ju inte så jävla lockande.. Inte heller att fickparkera in i en snödriva varenda dag, tillstånd hit och dit. Åh, det finns så mycket för- och nackdelar med båda! Pinas med sl tills våren är här?

VS

Lämna en kommentar

Under Vardag

Featuring

Jag fullkomligt nöter den här låten. Han är så jävla ful den där Timbaland. Han är verkligen som bäst när han gör samarbeten med andra artister. Precis som jag! I veckan tar jag mitt pick & pack och flyttar in hos de 3 härligaste tjejerna som finns. Det ska bli så förbannat roligt! Kan knappt vänta! Det blir Jenny featuring Joss, Joanna & Kerr! FANTASTISKT!

1 kommentar

Under Musik, Vardag

WIN

Måndag, sovmorgon och ett oläst nummer av ELLE i sängen.

Lämna en kommentar

Under Mobilinlägg, Vardag