Dagsarkiv: 10 februari, 2010

Kalashnikov

Sitter o pillar på saker medan jag lyssnar på DT’s nyårsremix. I den finns Valodja, eller som jag o vår kära praktikant Ronja kallar den – Kalashnikov, som jag tycker så mycket om. Det låter som en riktig rysslåt och en rysslåt ska ha ett ryssnamn, därav Kalashnikov. Även om det är ett vapen and what not? Sist jag satte på denna playlist (förutom på jobbet) var på förfest hos tjejerna och jag fick kommentaren ”Men för fan Jenny, sätt inte på nåt sånt där jävla.. eh.. poppigt” av Josse. Haha. Vilken förolämpning! Josse, jag tycker du ska ge den lite tid. Det är ingen man sätter på bara för att det är en bra låt som man nöter ut för tillfället utan det ska gå i bakgrunden, få en att tagga till i partier och finnas där hela tiden. Så man slipper gå o byta till senaste hitdillelåt hela tiden. Att den sedan fadar in i, just det, min senaste dillelåt One Love är ju helt underbart. Och en helt annan femma!

1 kommentar

Under Musik