Ett gott skratt förlänger livet!

Jag älskar måndagar, men fan inte den här dagen! Inledde med att vara så jävla trött att jag sov till tio över tolv (började ett) så jag kom till jobbet med kuddmärken fortfarande röda och intryckta i ansiktet. Sen gick det sakta utför med diverse enerverande händelser. Jag höll minen rätt bra tror jag men sen när jag var på väg hem brast det fan, jag  morrade åt ALLT. Jag har varit på sjukt bra humör länge nu så bakslaget kanske kom idag. Så jag har surat några timmar tills Wasa ljusade upp min tillvaro! SÅ FÖRBANNAT ROLIG VIDEO! Jag är ett av Fågelturkens största fan och han har tydligen gjort det igen! Vad är hans deal, har han en fågelfetish!? Jag signar ut den här måndagen med ett garv! Inget mer morrande!

3 kommentarer

Under Okategoriserat

3 svar till “Ett gott skratt förlänger livet!

  1. Äh, du höll masken pretty good tycker jag. Lider själv av jordens PMS den här veckan och är inte heller någon direkt dans på rosor. Äh, det reder sig. ;)

    PS! Du har en Award att hämta ut min blogg! ;)

  2. Haha, då kan vi morra tillsammans imorgon och ta ut lite aggressioner ;) Och ja, det löser sig alltid. Vare sig man har fågelturken till hjälp eller ej.. ;)
    Award!? Vad har du nu hittat på!?

Kommentera här!