Dagsarkiv: 21 januari, 2010

Rena rånet

90 skattade kronor för att lunka t.o.r till stan, det är sjukligt! Man ska ta bilen, jag säger då det. Eller flytta. Jag väljer nog alternativ 2. Har iaf magen full av Friday’s Jack Daniels kyckling blandat med godis som förtärdes till Avatar. Ganska nöjd! Men saknar redan tjejernas sällskap! Nu 00:35 står jag o fryser skinnet av mig på perrongen, jag hatar att åka kommunalt!

Lämna en kommentar

Under Begrundat

Back to black

AAH! Sov till halv 2!! Inte okej! Att dessutom alltid drömma sjuka drömmar känns så passé just nu, m.a.k.e. i.t. s.t.o.p! Trots allt är jag förbannat taggad på att fräscha upp lägenheten och mig själv till de ljuva toner som Queens Of The Stone Age’s platta Era Vulgaris bjuder på. I like! eller iLike, för att komma in på min telefon.. tappade den i kaklet häromdagen så den sprack vid laddningsporten, fan!

Lämna en kommentar

Under Vardag