Dagsarkiv: 19 januari, 2010

Work in progress

Fick ryck och ville göra om bloggen, jag vill ha en renare look men jag får fan inte till det! Så den får se ut såhär ett tag! (Never mind the green.. hehe)

By the way, sällan har det skådats ett snyggare par skor. Cheetah!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat

Vogue

Nu har jag skapat! Nog för att jag mest kladdade lite med svart och vitt med motiv och döpte därför verket därefter till ‘Diffus’. Men det är en bra start! Har Madonnas odödliga hit på hjärnan också med titel enligt rubrik.

Lämna en kommentar

Under Kreativt

Perfekt

Den som plockar en sån här till mig i stl 38 skulle jag vara evigt tacksam till! (Eller så viger jag min lediga torsdag till att finna den?) Måste. ha.

Bild: courtesy of her.

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat