Dagsarkiv: 18 januari, 2010

So what if it hurts me?

Idag var första dagen på mitt nya liv. Haha tänker ni, vilken fjant. Det där säger alla någon gång i januari med uppfräschade nyårslöften som bryts efter tja, två veckor? Men icke! Nu är det nya tag som gäller! Sommaren 2010 ska bli den bästa. För att den ska kunna bli det måste jag komma i form. Så är det bara. Så idag är det drygt 1 månad kvar (jag som trodde jag redan var där.. ) tills jag får dra igång ordentligt på gymmet men tills dess, med start idag, är det promenader inklusive omvägar (+stavar..??) till och från jobbet även om det är stängningspass, hemmaövningar samt trappor istället för hiss som gäller. Alltså det är ju inte stora förändringar egentligen. Men behövs verkligen det? Börjar man för hårt håller det sällan så jag kör en mjukstart. Det som är värst är ju att gå hem efter stängning.. Knarklangare, våldtäktsmän, rånare.. you name it. Barkarby is not the place to be a lonely, blond girl at night säger jag bara!

Jag letade efter en ”före”-bild men fann istället denna. Det är alltså jag och Lars förra hund. En irländsk varghund, en stor sådan. Jamena, jag är ingen liten tjej med mina 173 cm (+späcket) men titta, jag är ändå mindre än hunden! YES!

1 kommentar

Under Vardag