Dagsarkiv: 17 januari, 2010

Rökig, spritig, själfylld men slarvig, ren rock. I’m in love.

Det kan inte bli bättre än såhär. Dave Grohl som är enligt mig den absolut bästa musikern är en av bandmedlemmarna i nya supergruppen Them Crooked Vultures. Förutom guldklimpen Dave  Grohl (Nirvana, Foo Fighters) är också Josh Homme (Queens of the Stone Age, Eagles of Death Metal) och John Paul Jones (Led Zeppelin) med  sekten. I LOVE IT. Foo Fighters nyaste låt ”Wheels” är lite väl kommersiellt poppig (om än ganska bra) men jag vill ha mer. Det här är precis vad jag vill ha. Aaaah. Dör lite. Dör mer.

2 kommentarer

Under Musik

Dör lite

Dolce & Gabbana,
I need no words!

Lämna en kommentar

Under Bilder

Lycka

Jag blir alltid så glad när jag ser någon som jobbat sig till framgång/lyckats/åstadkommit något bra. All lycka till er! Och hur snyggt är inte omslaget?!

1 kommentar

Under Begrundat

Frukost

Cola zero som frukost 15.15, man tager vad man haver. Nattbio igår med snabba cash som tyvärr inte levde upp till boken, även om det var väntat. Är det en bra bok blir det sällan en bra film (undantag Stieg Larssons..). Nu blir det in till stan för en stadigare frukost!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat