Dagsarkiv: 14 januari, 2010

Svikare

Jag har just konstaterat att jag är världens svikare, hästsvikare! Jag har köpt hamburgerkött att ha på mina mackor. Vilken total u-turn från att när jag var liten bojkottade hamburgare (o åt istället parisare) sen brorsan sagt att det var hästkött. Nu kan jag inget annat än önska att det var en trött häst som levt väl och fått ett värdigt slut som jag fått med mig hem. Jag vägrar ha dåligt samvete, hur mycket nojar man över skinka eller kotletter t.ex?

Lämna en kommentar

Under Begrundat

Upp o hoppa!

Jag fick inte ha mer sovmorgon enligt filuren på bilden. Då är det väl bara o lyda, upp o in med gröten i micron. Men jag har drömt en underbar dröm! Är på världens bästa humör. Nu vet jag vad jag ska göra! God morgon världen!

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat