Dagsarkiv: 11 januari, 2010

Jag har napp!

Min kamera fick inte tag i så många bilder från helgen men här är en remsa av några! Det blev förfest och 20-årsfirande i tjejlyan innan vi drog vidare.  Som en surprise till födelsedagsbarnet langade Joss och Kerr fiskdamm! Fiskarna var fantastiska! I smakerna Ruby Red, Citrus, Vanilla, Pear och Rasberry och fina färger nappade de med jämna mellanrum. Ingen ville ha vanilj dock. Vanilj smakar aceton. Och det visste Joss som ett litet galet troll agerade påkrokare bakom det fina rosa skynket ;)

Och jag var så sugen på fest! Och hade vääärldens tagg när jag stod o piffade mig o sedan sladdade iväg MEN de dog lagom till utgång. Fan! Jag tror nog jag ALDRIG varit så TRÅKIG! Jag var nog största partypoopern i mannaminne.. Förlåt! Om det hade o göra med drinkarna som var kolsyrade till förbannelse, kylan som letat sig in i benmärgen, de slemmiga grabbarna eller nykterhetsgraden inför jobb dagen efter har jag ingen aning om men jag kräver revansch!

Lämna en kommentar

Under Bilder