Dagsarkiv: 4 januari, 2010

Boredum

Hur söt var jag!?

Jag mår så förbannat kasst och har SÅ tråkigt. Jag gör inget kul och har inget värdigt att skriva. Allt jag gör är att surfa runt, kolla igenom alla bilder på datorn, zappa och vänt.. gud.. jag är så dum.. Jag sitter o väntar på tolvslaget för att få tag i Desperates nya avsnitt men inser nu att det funnits tillgängligt ett helt dygn. SOM jag väntat. Nu ska jag ta o se vem som överlevde på hemmafruarnas gata i Fairview!

Btw, sneakpeak på lite läckert från topshop vår 2010.

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat

Herrehjärtanes!

Bloggen är poppis idag! Jag som endast loggade in för att skriva ett self pity-inlägg om hur kasst jag mår och att jag åkt hem från jobbet efter 3,5 ynka timmar, men det blir det icke! Jag skrattade rakt ut åt skärmen och nu är jag bara glad istället! Dagen började trots allt med en glad spratteldans till Put a ring on it imorse och ser nu ut att sluta någorlunda lyckligt! Inget klagande här inte 36,6 är ju knappast feber! Hallelujah!

Lämna en kommentar

Under Övrigt