Dagsarkiv: 3 januari, 2010

Kippar fortfarande efter andan..

Det här är resultatet av en fruktansvärt bra film, Åter till Cold Moutain.

Jag avnjöt denna söndagskväll alldeles solo till denna film med totalt 4 koppar vaniljte och mitt första bakverk sedan.. EVER? mycket bra avslutning på årets första vecka!

Lämna en kommentar

Under Vardag

Kerstin och Tobias kommer hata mig för det här..

.. men jag skrattar så jävla mycket varje gång jag ser det! Jag bara måste dela med mig! Allt är bara så jävla kul; posandet, att musiken har dött, att Corne försöker få tag på Jellö som är på damernas, att Fredrik försöker tala om för Malin hur man använder spotify (?) att Josse (?) utbrister ”Dé ä Hasse”, Tobias ihärdighet med att få till ett bra kort och Kerstins OSLAGBARA tagg! JAG DÖR!!! Enjoy ;)

3 kommentarer

Under Okategoriserat

Man ska ha husv…skoter!

Kommer ni ihåg vad jag skrev om skotrarna här om dagen? Hur som helst så när vi rullat in på infarten hos pappa så står där redan TRE snöiga skotrar. Med de två vi hade med oss blev det alltså FEM. Det är väl lagom.

Lämna en kommentar

Under Okategoriserat